Skip to content

Adatszolgáltatás

I. Szervezeti, személyzeti adatok

1. Az Önkormányzat hivatalos neve, székhelye, honlapja, postai címe, telefonszáma, elektronikus levélcíme, ügyfélszolgálatának elérhetősége

2. Szervezeti felépítése, szervezeti egységei és feladataik

3. Az egyes szervezeti egységek vezetőinek neve, beosztása, elérhetősége

4. Illetékes ügyfélkapcsolati vezető neve, elérhetősége

5. A testület tagjainak neve, beosztása, elérhetősége

6. Önkormányzat irányítása, felügyelete vagy ellenőrzése alatt álló, vagy alárendeltségében működő más közfeladatot ellátó szerv adatai

Nem releváns

7. Az Önkormányzat többségi tulajdonában álló, illetve részvételével működő gazdálkodó szerv adatai

Nem releváns

8. Az Önkormányzat által alapított közalapítványok neve, adatai

Nem releváns

9.  Az Önkormányzat által alapított költségvetési szerv neve, adatai

Nem releváns

10. Az Önkormányzat által alapított lapok neve, a szerkesztőség adatai

Nem releváns

11. Az Önkormányzat felettes, illetve felügyeleti szervének, hatósági döntései tekintetében a fellebbezés elbírálására jogosult szervnek adatai

 

II. Tevékenységre, működésre vonatkozó adatok

1. Az Önkormányzat feladatát, hatáskörét és alaptevékenységét meghatározó,

a szervre vonatkozó alapvető jogszabályok, közjogi  szervezetszabályozó eszközök,

valamint a szervezeti és működési szabályzat vagy ügyrend,

az adatvédelmi és adatbiztonsági szabályzat hatályos és teljes szövege

2. Az országos illetékességű szervek, valamint a kormány általános hatáskörű területi, államigazgatási szerve esetében  a közfeladatot ellátó szerv feladatairól, tevékenységéről szóló tájékoztató magyar és angol nyelven

3. A helyi önkormányzat önként vállalt feladatai