A Rendőrség a rendvédelmi technikumokban érettségire épülő, iskola rendszerű, nappali tagozatos szakképzést indít technikus szintű Rendőr tiszthelyettes szakképzettség megszerzésére. A részletes pályázati felhívás innen letölthető.
Tájékoztató az 50%-os helyi iparűzési adóelőleg kedvezmény érvényesítéséről
Tisztelt Adózók!
A koronavírus-világjárvány nemzetgazdaságot érintő hatásának enyhítése érdekében szükséges egyes intézkedésekről szóló 239/2020. (XII.22.) Korm. rendelet alapján a mikro-, kis- és középvállalkozások (kkv) 2021. február 25-ig elektronikusan nyilatkoznak a helyi iparűzési adóval kapcsolatos 50 %-os mérsékelt adóelőleg-kedvezmény érvényesítéséről. A nyilatkozatot kizárólag elektronikusan lehet benyújtani a NAV-hoz (21NYHIPA).
Ahhoz tehát, hogy 2021. évben csak az adóelőleg 50 %-ának megfizetését lehetővé tevő “adókönnyítésre” jogosult legyen a vállalkozó, szükséges az annak feltételéül szolgáló nyilatkozatot február 25-ig elektronikusan benyújtani a NAV számára.
A nyilatkozatot a NAV továbbítja a vállalkozó székhelye és telephelye(i) szerinti önkormányzati adóhatóság számára.
Az adózók helyi adótörvény (Htv.) szerinti telephelyükkel kapcsolatos bejelentése a NAV által közzétett, az adózóra irányadó adat- és változásbejelentő lapok, online bejelentések “Telephely bejelentése” rovatában a “telephely Htv. szerinti telephelynek minősül” nyilatkozat megjelölésével tehetik meg.
Azok a KATA adóalanyok, akik az iparűzési adóban a tételes adót választották, 2021-ben nem előleget, hanem adót fizetnek, vagyis esetükben nincs szükség a nyilatkozat benyújtására.
Dunakiliti, 2021.02.02.
Önkormányzati Adóhatóság
Tájékoztató – Kormányzati ügyfélvonal (1818)
Tisztelt Ügyfelek!
A pandémiás időszakban különös fontossággal bír az, hogy az ügyfelek használják az elektronikus ügyintézési szolgáltatásokat. Ennek elősegítése érdekében, 2021. január 1-től a Kormányzati Ügyfélvonal (1818) segíti az elektronikus ügyintézési portál használatát.
A 1818 a következő szolgáltatások ellátását biztosítja:
- segítségnyújtás a rendszerbe való belépéshez;
- technikai segítség az oldalon megjelenő szolgáltatások kapcsán;
- ügyfelek támogatása az ASP rendszer használata során;
- kapcsolattartás a központi szolgáltatóval, valamint az ügyféltámogatói feladatokat ellátó szervezetekkel;
- intézhető ügyekkel kapcsolatos tájékoztatás;
- SZEÜSZ-szel kapcsolatos panaszok, közérdekű bejelentések, észrevételek fogadása, kivizsgálása, továbbítása, megválaszolása.
Az önkormányzati adó és egyéb hivatali ügyekben természetesen továbbra is az önkormányzat az illetékes, és a saját ügyfélszolgálati csatornán keresztül biztosít támogatást.
Javasoljuk, hogy ügyeik intézéséhez használják az e-önkormányzatportál szolgáltatásait.
Készült a Magyar Államkincstár tájékoztatása alapján.
Dunakiliti, 2021. január 12.
Dr. Odonics Aliz
jegyző
Tájékoztatás – Helyi iparűzési adó bevallási nyomtatványok visszavonása
Tisztelt Adózók!
Az egyes adótörvények módosításáról szóló 2020. évi CXVIII. törvény rendelkezéseinek hatálybalépését követően ( 2021.01.01-től) az adózó a helyi iparűzési adóról szóló adóbevallási kötelezettségét – ideértve az adóbevallás kijavítását és az önellenőrzéssel való helyesbítést – és az adóelőlegről szóló bevallási kötelezettségét kizárólag az állami adóhatósághoz elektronikus úton, az állami adóhatóság által rendszeresített elektronikus nyomtatványon teljesítheti. Az e-önkormányzat portál helyi iparűzési adó űrlapjai központilag visszavonásra kerültek.
Kérjük, legyenek a fentiekre figyelemmel az elektronikus ügyintézés során!
Készült az ASP Központ tájékoztatása alapján.
Dunakiliti, 2020. január 12.
Dr. Odonics Aliz
jegyző
KÖFOP-1.2.1-VEKOP-16-2016-00250 PÁLYÁZAT BEMUTATÁSA
Projekt bemutatása
Kedvezményezett neve: Dunakiliti Község Önkormányzat
Felhívás címe: Csatlakoztatási konstrukció az önkormányzati ASP rendszer országos kiterjesztéséhez
Projekt címe: Dunakiliti Község Önkormányzata ASP Központhoz való csatlakozása
Szerződött támogatás összege: 6 millió Ft
Támogatás mértéke: 100%
Projekt tervezett befejezési dátuma: 2018.06.30.
Projekt azonosító száma: KÖFOP-1.2.1-VEKOP-16-2016-00250
Megvalósítási helyszínek: Dunakiliti Község Önkormányzata 9225 Dunakiliti, Kossuth Lajos utca 86.
Feketeerdő Község Önkormányzata 9211 Feketeerdő Árpád tér 1.
Projekt leírása:
Az Önkormányzati Hivatal az ASP rendszerhez nem rendelkezik az informatikai követelményeknek megfelelő gépparkkal, ezért szükséges az előírt eszközök beszerzése. A Dunakiliti Közös Önkormányzati Hivatal Dunakiliti és Feketeerdő községek igazgatási, adóügyi és gazdasági feladatait látja el, hivatali apparátus létszáma 10 fő. Érintett dolgozók létszáma 6 fő. Az eszközök beszerzését követően az önkormányzati szakrendszerek adatminőségének javítását és migrációját külső szakértő elvégzi. Közben az érintett dolgozók az oktatáson részt vesznek. Külső szakértő szolgáltató elkészíti a működésfejlesztést és szabályozási keretet alakít ki a vállalt szabályzatok elkészítésével. Szintén külső szakértő a tesztelést és élesítést elvégzi. A projekt zárásakor a projektmenedzsment, a kötelező tájékoztatás és nyilvánosság költsége elszámolásra kerülnek. A projekt zárásakor az érintett dolgozók rendelkeznek a kellő tudással az ASP rendszer használatához, és a megfelelő informatikai háttér kialakításával a szakrendszerek használata teljes egészében biztosított. A beruházást csak támogatási forrásból valósítja meg az Önkormányzat.
Kiserdei Bölcsőde beiratkozás
Tisztelt Szülők!
A Kiserdei Bölcsőde Dunakiliti községben 2021. január 2-án kezdi meg működését. A bölcsődébe való beiratkozáshoz a jelentkezési kérelmüket elektronikus, vagy postai úton nyújthatják be, illetve a Hivatal (Dunakiliti, Kossuth Lajos utca 86.) bejáratánál elhelyezett postaládába helyezhetik 2020. november 30-ig.
E-mail cím: titkarsag@dunakiliti.hu
Levelezési cím: Dunakiliti Község Önkormányzata, 9225 Dunakiliti, Kossuth Lajos utca 86.
A jelentkezéshez szükséges nyomtatvány innen letölthető (de kérésre e-mailben vagy postai úton is elküldjük a szülőknek).
A jelentkezéshez szükséges dokumentumok listáját a nyomtatvány melléklete tartalmazza.
A jelentkezési lapon és a munkáltatói igazoláson kívül a felsorolt dokumentumokat másolatban kérjük benyújtani postai úton történő jelentkezés esetén.
Elektronikus jelentkezés esetén kérjük, figyeljenek a scannelt / fotózott dokumentumok minőségére!
Felmerülő kérdéseikkel forduljanak hozzánk bizalommal a 96/671-033, vagy a titkarsag@dunakiliti.hu e-mail címen.
Dunakiliti, 2020.11.09.
Tisztelettel:
Neuburger-Czimmermann Zsuzsanna
intézményvezető